Whisky voor de nieuwe generatie liefhebbers

Inspiratie

Whisky lijkt vaak automatisch samen te komen met mannen die “er verstand van hebben”. Geen ijs, oh wee als je het in een cocktail doet en het liefst smaakt hij naar turf. Kennis over een product brengt natuurlijk schoonheid met zich mee, maar het hoeft niet (altijd) door te slaan. The Glenlivet, een wereldwijde leider in Single Malt Whisky, wilt met zijn eigentijdse visie en nieuwe design whisky toegankelijk maken voor een nieuwe generatie!

The Glenlivet – nieuw design to mix things up

Hij is al een aantal jaar verkrijgbaar, en hij smaakte ons gelijk goed; de Founder’s Reserve. Fijn blauw label en in het leven geroepen om een nieuwe generatie te bereiken. Om whisky te verkennen moedigt The Glenlivet mensen ook aan om whisky te mixen. Iets wat volledig tegen de regels van de ‘kenners’ in gaat, terwijl whisky zich met zijn complexe smaken juist heel goed leent om te mixen. Zo wordt whisky in Schotland bijvoorbeeld al sinds de 18e eeuw gemixt met hete thee.

Glenlivet

Mix Things Up a la 2019

De 18e eeuwse traditie eren, op een vernieuwende manier. Hoe? Door de whisky niet te mixen met hete thee, maar met Mate ijsthee. De zachte citroen en sinaasappel smaken gaan samen met de whisky in plaats van hem te overstemmen.