Wat als we je vertellen dat in Amerika onder jongeren de vraag naar bier afneemt en de vraag naar dit drankje verdriedubbelde! De markt voor dit drankje maakte in de VS een groei door van 570% en de trend is nu dan ook over gevlogen naar Nederland; meet the Hard Seltzer
Hard Seltzer
Wat bij ons Spa Fruit is, heet in Amerika seltzer. Hard seltzer is dus de variant mét alcohol. Het is dus geen merknaam, maar een eigen categorie drankjes; laag in alchohol, op basis van bruiswater en met een (fruit)smaakje.
GiG brengt de hard seltzer naar Nederland
Vandaag lanceert GiG Nederlands nieuwste Hard Seltzer. Een initiatief van broers Max (24) en Bob (26) Ponsen uit Amsterdam. GiG is een verfrissende, sprankelende Seltzer water met een vleugje fruit, met slechts 30 kcal per 100ml en 5% alcohol. GiG staat voor vrijheid van expressie en laat dat zien in alle facetten van het merk. Iedereen heeft wel eens een ‘GiG’, een optreden, een videopresentatie, een opvoering, of gewoon een gekke act in het dagelijks leven. GiG is er voor iedereen die wil genieten van een drankje zonder zich te druk hoeven te maken over teveel suikers of kunstmatige smaakstoffen.